Haemme

Uutisvirta

Verkon operointi- ja valvomopalvelut

Koko ajan kehittyvät teknologiat tuovat haasteita sähköisten palvelujen käyttäjille ja tuottajille. Tietojärjestelmien on toimittava keskeytyksettä ja ongelmatilanteissa on tärkeää, että apua on saatavilla nopeasti. Palvelut voidaan toimittaa yksitellen asiakkaan tarpeen mukaan tai yhdistää useampi palvelu laajempaan palvelukokonaisuuteen. Palvelujen yhdistäminen kiteyttää toimintaa ja tuo vakaampaa sekä ketterämpää toimintaa prosessiin, joka säästää aikaa ja kustannuksia. Valvomomme palvelut tuotetaan ympäri vuorokauden (24/7/365) useilla eri kielillä: suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, venäjäksi ja viroksi.

Miksi valita valvontapalvelu?

  • Palvelua ympäri vuorokauden
  • Ketterää palvelua useilla eri kielillä
  • Operaattoririippumaton toiminta
  • Vuosien kokemus valvontakokonaisuudesta, teknisen tuesta ja vikailmoitusten vastaanotosta
  • Koulutettu, innokas joukko alan ammattilaisia
  • Räätälöinti: mahdollisuus ostaa palvelua räätälöidysti omien tarpeidensa mukaan

  • Vikailmoitus

    Tarjoamme asiakkaidenne ongelmatilanteisiin vakioitua palvelua, jossa asiakas voi helposti ilmoittaa häiriöstä. Tuotamme palveluja viidellä eri kielellä ja 24/7 -periaatteella.

    Tehokkaalla koulutuksella varmistamme, että ammattilaisemme tuntevat yrityksesi tuotteet ja palvelut läpikotaisin ja palvelu kuulostaa juuri sinun yrityksesi vikailmoituspalvelulta. Meillä on erinomaiset työkalut palvelun laadun mittaamiseen ja panostamme jatkuvasti palvelun laadun kehittämiseen.

    Vastaamme hälytyspuheluihin ja vikailmoituksiin puhelimitse ja sähköpostitse, jolloin yrityksesi voi optimoida oman teknisen henkilöstön resurssit suoraan hälytys- ja vikatilanteiden ratkaisemiseen.

    Toimitamme hälytys- ja vikatilanteiden tiketit sovitulla tavalla ja haluttaessa voimme viedä tiedot myös suoraan yrityksenne käytössä olevaan järjestelmään. Voimme seuloa ilmoitusten joukosta kiireelliset tapaukset tai mahdolliset SLA-käsittelyä vaativat asiakkaat.

    Ulkoistettu palvelu joustaa tarpeen mukaan ja palvelutaso säilyy vakiona riippumatta puheluvolyymien vaihtelusta.

    Ota yhteyttä

    Ari Rytkölä
    ari.rytkola(at)voimatel.fi | 044 7938486

    Robert Martola
    robert.martola(at)voimatel.fi | 044 7938434

  • Valvonta

    Tietojärjestelmien ja verkkojen on toimittava keskeytyksettä ja ongelmatilanteissa on tärkeää, että apua on saatavilla nopeasti. Valvomme tietojärjestelmiänne ja tietoverkkojanne 24/7 ongelmien havaitsemiseksi ja häiriöiden poistamiseksi. Ennakoivalla valvonnalla pystymme estämään häiriöiden syntymistä. Kun häiriö havaitaan esiselvitämme vikaa ja korjaamme vian etähallinnan kautta tai käynnistämme viankorjauksen ja tiedottamisen tarvittaessa.

    Valvonnan voimme suorittaa joko asiakkaan omalla valvontajärjestelmällä tai valvomme verkkoa omilla valvontajärjestelmillä. Valvontakohteet, toimenpiteet ja hälytysrajat käydään läpi, kun valvontaa aletaan tuottamaan.

     

    Esimerkkejä valvontakohteista:

    • yritysasiakasverkot, IP-runkoverkot ja niiden järjestelmät
    • jakelukytkimet
    • palvelimet ja palvelin salit
    • transmissioverkot ja järjestelmät
    • mobiiliverkot
    • lankapuhelinkeskukset, keskittimet, puhelinvaihteet
    • kiinteistövalvonta (kulunvalvonta, ilmastointi, sähkönsyöttö)
    • ilmoituksen siirtojärjestelmä
    • kameravalvonta
    • HeadEnd-järjestelmä (DIGI, DVB-T ja IPTV)
    • TV-lähettimet
    • sähkönsyöttö
    • varavoimakoneet
    • UPS-laitteet

    Ota yhteyttä

    Ari Rytkölä
    ari.rytkola(at)voimatel.fi | 044 7938486

    Robert Martola
    robert.martola(at)voimatel.fi | 044 7938434

  • Helpdesk / Tukipalvelu

    HelpDesk /Tukipalvelu-palvelu tarjoaa helpon tavan saada tukea ja apua kodin sekä yrityksen teknisten laitteiden asennus- ja käyttöongelmiin.

    Tietojärjestelmien pääkäyttäjä- ja tukipalveluissa varmistamme järjestelmien toiminnan, hoidamme  pääkäyttäjän tehtävät sekä opastamme järjestelmien käyttäjät tehokkaaseen järjestelmien hyödyntämiseen.  Tarjoamme helpdesk-palvelua niin yrityksen sisäiseen toimintaan kuin yrityksen loppuasiakkaille
    yhteydenottopisteenä ongelmatilanteissa.

    Asiantuntijamme vastaavat joko palvelunumerosta tai normaalista numerosta. Perusaukiolot arkipäivisin kello 8:00 – 21:00 ja lauantaisin kello 10:00 – 15:00. Aukioloja voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeen mukaan vaikka 24/7/365.

    Tukipalvelumme koskee esimerkiksi seuraavia aihealueita:

    • Käyttö- ja asennustuki laajakaistapäätelaitteille ja WLAN-tukiasemille
    • Käyttö- ja asennustuki tietokoneille ja digibokseille
    • Käyttöjärjestelmät:
      Microsoft Windows-käyttöjärjestelmät, Apple MAC-käyttöjärjestelmä.
      Neuvotaan yleisiä asetuksia (mm. näytön asetukset, järjestelmänpalautukset, perusohjelmien käyttö)
    • Sähköpostin käyttö- ja asennustuki
    • Tietoturvan käyttö- ja asennustuki
    • Muiden ohjelmien asennustukea ja käyttöneuvontaa, ei syvempää toimintojen neuvontaa. Esim. Office, FTP, kuvan-/äänenkäsittely, Adobe reader, Flash Player, FTP-ohjelmat, selaimet
    • Tietokoneiden oheislaitteet, tulostimet, verkkokortit ja näiden ajurit
      – Tulostimien/perusoheislaitteiden asennustuki ja käyttötuki.
      – Käyttötukea yleisimmissä virhetilanteissa (virheilmoitukset).
    • Matkapuhelinten sähköpostiasetukset
      – Yleiset asetukset/tilin määrittelyneuvoja. Tukea vain puhelimien vakiosovelluksiin, ei tukea erillisiin matkapuhelinsovellutuksiin.
    • Langattomat lankapuhelimet, asetukset

    Hyödyt:

    • Tukea ja apua yrityksien sekä kotien teknisten laitteiden asennus- ja käyttöongelmiin
    • Helppo soittaa
    • Asennus- ja käyttöapua nopeasti saatavilla

    Ota yhteyttä

    Ari Rytkölä
    ari.rytkola(at)voimatel.fi | 044 7938486

    Robert Martola
    robert.martola(at)voimatel.fi | 044 7938434