Asiakaskyselyn perusteella suuri osa suosittelisi Voimatelia

Voimatel Oy toteutti tämän vuoden Q1 aikana yhteistyössä Feelback Oy:n kanssa asiakastyytyväisyyskyselyn.

Vastausprosentin ollessa 54 % saimme tärkeää palautetta, jonka avulla voimme kehittää toimintaamme.

Voimatelin luotettavuus yrityksenä on korkealla tasolla. Vastaajien mielestä Voimatelin suuri vahvuus on yhteyshenkilöiden asiantuntemus, ystävällisuus ja palvelualttius. Yhteyshenkilöltä toivotaan kuitenkin tietyissä asiakkuuksissa enemmän yhteydenpitoa asiakkaiden suuntaan, varsinkin mahdollisissa muutostilanteissa. Palvelut ovat sovitun mukaisia ja toimitukset pysyvät pääosin aikataulussa.

Näkyvimmäksi kehityskokonaisuudeksi nousi Voimatelin viestintä. Markkinointiviestinnän määrä koettiin vähäiseksi ja puolilla vastaajista ei ollut kokemusta Voimatelin ympäristö- ja yhteiskuntavastuullisuudesta.

Käsittelemme tulokset huolella ja huomioimme niissä nousseet kehitysehdotukset. Olemme Voimatelilla ylpeitä työstämme yhteiskunnan toimivuuden varmistamiseksi. Vastuu kestävistä yhteyksistä tarkoittaa meille vankkumattomuutta, meille osoitetun luottamuksen arvoisena pysymistä. Olemme otettuja, että kehityskohteeksemme nousi pitää asiakkaisiin enemmän yhteyttä ja kertoa enemmän Voimatelin ympäristö- ja yhteiskuntavastuullisuudesta, sillä me mielellämme kerromme lisää kädenjäljistämme ympäri Suomen.

Suosittelutodennäköisyys (NPS) oli +31, eli suuri osa vastanneista suosittelisi Voimatelia.

Kiitos kaikille teille, jotka vastasitte kyselyyn!